2015-01-28

Wykaz kontroli

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

06,12,13,14.02.1997r.

Państwowa Inspekcja Pracy w Opolu

Kadry, BHP

11.03.1998r.

Ministerstwo Kultury i Sztuki

- Biuro Administracyjno -Gospodarcze

Prawidłowość sporządzania spisu pisemnego osób uprawionych do nieodpłatnego nabycia świadectw rekompensacyjnych

09-12.10.1998r.

Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu

Podatek dochodowy od osób fizycznych

10.09.1999r.

Urząd Wojewódzki w Opolu

– Wojewódzki Konserwator Zabytków

Kontrola wykorzystania środków powodziowych przeznaczonych na odbudowę po powodzi budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 10

07.03.2000r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

09.-10.05.2000r.

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa  Narodowego -Centrum Edukacji Artystycznej

Kontrola przebiegu egzaminu dojrzałości

05.05.2000r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

08-09.05.2001r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola przebiegu egzaminu maturalnego

17.05.2001r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola książki obiektu budowlanego

15.10.-15.11.2001r.

Urząd Miasta Opola - Referat Kontroli

Prawidłowość wdrożenia regulaminów wynagradzania nauczycieli

19.12.2001r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

04.04.2002r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola przebiegu egzaminu dyplomowego z historii sztuki

09-10.05.2002r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola przebiegu egzaminu dojrzałości

20.06.2002r.

Kuratorium Oświaty

Przeprowadzenie ankiety nt. rekrutacji do szkoły

15.11.2002r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

21.05.2003r.

Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa – Odział terenowy w Opolu

Obsługa stypendiów

03.11.2003r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

11.05.2004r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola przebiegu egzaminu dojrzałości z języka polskiego

08.10.2004r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

 

Kontrola stanu sanitarnego

02.11.2004r.

Urząd Miasta Opola

Sprawdzenie instrukcji inwentaryzacyjnej  Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych

04.04.2005r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola przebiegu egzaminu dyplomowego

13.06.2005r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Badanie realizacji priorytetów nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 2004/2005

15.09.2005r.

Terenowa Stacja Sanitarno-  Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

11.10.2005r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji

28.03.2006r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

16.10.2006r.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Kontrola utrzymania obiektu budowlanego

14.03.2007r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

08.05.2007r.

Urząd Miasta Opola

Wydział Budżetu

Referat Planowania Budżetu

Kontrola zestawień obrotów i sald oraz dowodów księgowych

05.06.2007r.

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Socrates/Comenius w Warszawie

Kontrola finansowa i merytoryczna programu „Widzę, myślę, czuję...”

04.07.2007r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Kontrola postępowania awansu na stopień nauczyciela kontraktowego

02-16.10.2007r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola z zakresu ubezpieczeń społecznych

21.11.2007r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

„Zero tolerancji dla przemocy w szkole” – badanie bieżące

28.03.2008r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarnego

25.04.2008r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

„Przeprowadzanie okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań zw. z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych”

13.05.2008r.

Prezydent Miasta Opola

„Wdrożenie Regulaminu dodatków dla nauczycieli wychowawców”

„Wdrożenie Rozporządzenia MEN dot. minimalnych stawek wynagrodzeń zasadniczych dla nauczycieli od 01.01.2008r.”

05.08.2008r.

Państwowa Inspekcja Nadzoru Budowlanego w Opolu

Kontrola dokumentacji dotycząca utrzymania obiektu budowlanego w Opolu przy ul. Strzelców Bytomskich 10

03-24.12.2008r.

Urząd Miasta Opola

- Wydział Kontroli Wewnętrznej

i Audytu

Kontrola i analiza dokumentacji finansowej za 2007r.

05.05.2009r.

Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola sanitariatów – warunki higieny osobistej

12.08.2009r.

Urząd Miasta Opola

- Inspektor ds. kontroli finansowej

Wdrożenie regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Miasta Opola z dn. 18.03.2009r.

03.11.2009r.

Kuratorium Oświaty w Opolu - Wydział Szkolnictwa Zawodowego

Obserwacja przebiegu części pisemnej próbnego egzaminu maturalnego z matematyki

22,23,26.04.2010r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

 

Procedury egzaminu dyplomowego oraz dokumentacja przebiegu

Zatrudnianie nauczycieli – zgodność z wymaganymi kwalifikacjami

Realizacja ramowego planu nauczania

28.04.2010r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja egzaminu gimnazjalnego

 

24.08.2010r.

Dyrektor ZPPKP w Opolu

Odbiór obiektów do użytku

 

03.11.2010r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

- Wydział Szkolnictwa Zawodowego

Obserwacja przebiegu pilotażu egzaminu maturalnego z matematyki

04.05.2011r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja przebiegu części pisemnej egzaminu maturalnego

z języka polskiego

06.07.2011r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Opolu

Dokumentacja przebiegu nauczania, arkusz organizacyjny szkoły

14.05.2012r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja przebiegu części pisemnej egzaminu maturalnego

04.10.2012r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Monitoring realizacji szkolnych Projektów Programu Comenius

23.10.-22.11.2012r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola dokumentów zgodnie

z upoważnieniem

10-17.04.2013r.

Prezydent Miasta Opola

 

Gospodarka finansowa w 2012r.

28.08.2013r.

Prezydent Miasta Opola

Gospodarka środkami ZFŚS oraz PKZP w latach 2010-2012

31.10.2013r.

Prezydent Miasta Opola

Prawidłowość zatrudnienia i ustalania wynagrodzenia za pracę pracowników samorządowych w związku z przeprowadzaną standaryzacją zatrudnienia

15.11.2013r.

Opolski Państwowy Wojewódzki Inspektorat Sanitarny w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego placówki

18.11.-15.12.2013r.

Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie

Ewaluacja zewnętrzna problemowa w PLP w ZPPKP

20.05.2016r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja egzaminu maturalnego ustnego z j. francuskiego

20.10.2016r.

Państwowa Inspekcja Nadzoru Budowlanego w Opolu

 

Utrzymanie budynku

02.01.2017r.

Urząd Miasta Opola

Realizacja wypłat stypendiów motywacyjnych dla uczniów

24.10.-06.11.2017r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola zgodnie z upoważnieniem

25.10.2017r.

Opolska Państwowa Inspekcja Sanitarna w Opolu

Ocena stanu sanitarno-higienicznego placówki

08.11.2019r.

Państwowa Inspekcja Sanitarno-Epidemiologiczna

w Opolu

Wizytacja programów „ARS – czyli jak dbać o miłość”, „Znamię? Znam je!”, „Podstępne WZW”

23.06.2020r.

Państwowa Inspekcja Pracy

w Opolu

Kontrola akt osobowych

06.05.2022r.

Opolskie Kuratorium Oświaty

w Opolu

Obserwacja egzaminu maturalnego

 

06.06.2022r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola zgodnie z upoważnieniem

16.11.2022r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Ocena stanu sanitarno-higienicznego placówki

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..